Страница 7 од 9

Послато: 04 Феб 2016, 19:49
од Tachini
Šta znam meni je Pasat bolje auto od Golfa. Pre bih kupio 2 godine starijeg Pasata, nego mlađeg Golfa. E sad sve to zavisi od ukusa. Generalno i jedan i drugi su dobri automobili.

Što se tiče dužine kola npr Pasat je oko 4.8m dugačak, dok je Golf oko 4.5m(čisto da imaš neki uvid u to kolika je razlika između njih), gepek je prostraniji kod Pasata, udobnija su kola itd.

Послато: 05 Феб 2016, 23:47
од Andrej
Uzmi Golf 5+, provereno dobro auto. Malo veca verzija obicnog Golfa. Mozes ga naci za dosta pristojnu cifru. Odlican porodican automobil, dovoljno prostora u gepeku. Pricam iz iskustva, kolega ima jednog, dvoje male dece, odradjuje mu posao vec par godina.

Послато: 05 Феб 2016, 23:55
од m15k3
Skoda Oktavija, meni dosta bolja od pasata, prostraniji i gepek, i udobnija, sto se tice servisa isto je, potrosnja manja...

Послато: 12 Мај 2016, 09:59
од Antara
Jel imo neko iskustvo sa Fiat Stilom JTD 1.9 85 KW

Послато: 12 Мај 2016, 11:04
од Džajo5
Od Peza vise bezi samo od Fiata.

Послато: 12 Мај 2016, 11:57
од Papučar
ma ne slusaj dzaju, dobar je pezo dok ga ne upalis
ja sam do sada imao jedino problem sa servom. Kaze majstor crko regler i zamene ga za 120 ojra
posle tri dana, opet sservo ne radi kako treba i izreklamiramo regler, zamene ga opet, sada za dzabe. Dok sam izasao iz grada, pojavilo se engine failure i auto uslo u safe mode, vratim se odmah u servis i kao problem u kompu, srede to za pet minuta i krenem u Slovacku, negde u Madjarskoj opet safe mode i prestane da radi tempomat, ali islo je mesec dana tako.
Pa opet kod majstora, pa nije regler ipak je alnaser(ili alternator? nebitno) i usput poprave engine failure, posto nisu nesto dobro utegli i srede tempomat posto su nesto jednostavno sjebali na dijagnostici. i naravno za alnaser 280 calenzi bite.
Krenem iz servisa, tempomat radi, nema safe moda, a servo jos uve ne radi
i tako posle 4 posete "majstorima" i 400 evra, kolica se ponasaju potpuno isto kao kad sam imao 400 evra vise
pickaimmaterina

Послато: 12 Мај 2016, 13:04
од 100Dzointa
Papučar пише:ma ne slusaj dzaju, dobar je pezo dok ga ne upalis
ja sam do sada imao jedino problem sa servom. Kaze majstor crko regler i zamene ga za 120 ojra
posle tri dana, opet sservo ne radi kako treba i izreklamiramo regler, zamene ga opet, sada za dzabe. Dok sam izasao iz grada, pojavilo se engine failure i auto uslo u safe mode, vratim se odmah u servis i kao problem u kompu, srede to za pet minuta i krenem u Slovacku, negde u Madjarskoj opet safe mode i prestane da radi tempomat, ali islo je mesec dana tako.
Pa opet kod majstora, pa nije regler ipak je alnaser(ili alternator? nebitno) i usput poprave engine failure, posto nisu nesto dobro utegli i srede tempomat posto su nesto jednostavno sjebali na dijagnostici. i naravno za alnaser 280 calenzi bite.
Krenem iz servisa, tempomat radi, nema safe moda, a servo jos uve ne radi
i tako posle 4 posete "majstorima" i 400 evra, kolica se ponasaju potpuno isto kao kad sam imao 400 evra vise
pickaimmaterina

Tako ti je to kada uzimas auto kod nas . Radio sam ja u spediciji. Samo da vidis kakvi krsevi se dovlace, sredjuju za prodaju. Da si se nagledao svega kao i ja. Maks bi biciklu kupio. :cheers:

Послато: 12 Мај 2016, 13:15
од Džajo5
Papučar пише:ma ne slusaj dzaju, dobar je pezo dok ga ne upalis
ja sam do sada imao jedino problem sa servom. Kaze majstor crko regler i zamene ga za 120 ojra
posle tri dana, opet sservo ne radi kako treba i izreklamiramo regler, zamene ga opet, sada za dzabe. Dok sam izasao iz grada, pojavilo se engine failure i auto uslo u safe mode, vratim se odmah u servis i kao problem u kompu, srede to za pet minuta i krenem u Slovacku, negde u Madjarskoj opet safe mode i prestane da radi tempomat, ali islo je mesec dana tako.
Pa opet kod majstora, pa nije regler ipak je alnaser(ili alternator? nebitno) i usput poprave engine failure, posto nisu nesto dobro utegli i srede tempomat posto su nesto jednostavno sjebali na dijagnostici. i naravno za alnaser 280 calenzi bite.
Krenem iz servisa, tempomat radi, nema safe moda, a servo jos uve ne radi
i tako posle 4 posete "majstorima" i 400 evra, kolica se ponasaju potpuno isto kao kad sam imao 400 evra vise
pickaimmaterina
-16 stepeni celzijusa, pičim ja za Trnavu, pređem 30km i pojavi se Antipollution fault error. Ako pređem 90km/h ugasi motor.
Ostavim kola, zovem sestru da ide sa mnom u Trnavu, dođe njen muž, odemo, obavimo šta treba i vratim se po kola i 70km/h odem u servis.
2 nedelje u servisu, čistili filter preko dijagnostike ono govno i dalje upaljeno. Urade reset sistema, ne pali problem sa filterom, platim 20 evra, odem i evo, kuc kuc kuc, 5 meseci kasnije i jednog puta u Srbiju i nazad i dalje se ništa ne dešava. :zelenko:

Послато: 12 Мај 2016, 13:16
од Papučar
ja sam stvarno zadovoljan sa 300osmicom :), vise su mi se majstori popeli na tuki.

Preporucujem svima da idu u servise koji koriste original dijagnostiku. One neksjije i kurcipalci im nekako ne sljakaju a da ne pricam o tome da ne znaju da ih koriste.
za ovih godinuipo jedino sa ovim sam imao problem a za sada presao 30000 km

Ali tema je Fiat Stilo,
Negde sam procitao da su Fijat napravili samo da Opel ne budu najgori automobili
Džajo5 пише: -16 stepeni celzijusa, pičim ja za Trnavu, pređem 30km i pojavi se Antipollution fault error. Ako pređem 90km/h ugasi motor.
Ostavim kola, zovem sestru da ide sa mnom u Trnavu, dođe njen muž, odemo, obavimo šta treba i vratim se po kola i 70km/h odem u servis.
2 nedelje u servisu, čistili filter preko dijagnostike ono govno i dalje upaljeno. Urade reset sistema, ne pali problem sa filterom, platim 20 evra, odem i evo, kuc kuc kuc, 5 meseci kasnije i jednog puta u Srbiju i nazad i dalje se ništa ne dešava. :zelenko:

Ko jos normalan na -16 ide Pezoom na put?
Meni se -10 ceo automobil palio kao uskrsnja jelka. Radio sam pojacava pa smanjuje, pali-gasi klimu, osvetljenje kontrolne table zmicka, svetla duga-kratka, ludilo. Ali to je sve zbog toga sto ne puni akumulator dovoljno. Sad sam miran do novembra

Послато: 13 Мај 2016, 11:15
од Makarije
Antara пише:Jel imo neko iskustvo sa Fiat Stilom JTD 1.9 85 KW
Najsigurniji i najbolji komonrejl motor od tih prvih sigurno. Od problema jedino ako budes imao zaprljani egr ventil i kazu ljudi da oce glava da se pokrivi ali ja sam moj cepao dok sam ga vozio i nista mi se od toga nije desilo. Generalno sve zavisi od stanja auta i koliko je presao i najvaznije kako je odrzavan. Auto kao auto ima problem sa silan blokovima pa moraju nekad da se i precesto menjaju i zadnim oprugama . Dalje kontakti na elektonici su djubre i hoce da izbacuje neke greske koje nemaju veze sa nicim. Problem svakog polovnog automobila je sto je polovan i naravno ovde nije uvezen ispod 250000 hiljada.

Ali prostran je za mali auto, ima klimu, siti servo di beste stvar i ako uzmes onaj sa crno belim enterijerom fantasticno.

Generalno najbitnije ti je da ne dimi nista nazad (sem kondenza u zavisnosti od vremena) i da na meracu ulja kad ga povuces ne dimi nista. Ali naravno bez majstora sa dijagnostikom ni u vc ne treba da ides , obavezno da proveri stanje dizni i ostale parametre.

Послато: 12 Јун 2016, 16:10
од Шће
Ових дана сам се активно бацио у потрагу за аутом, избор је пао на Renault Scenic II. Ако имате неки примерак за препоруку из БГ-а, јавите се на ПП да видимо може ли бити каквог бизниса. :zelenko: Иначе, гађам 1.9dci, 6 брзина.

Послато: 12 Јун 2016, 18:04
од Džajo5
Jbg, zakasnio si. Ja krajem prosle godine prodao caletovog u perfektnom stanju. Inace, odlican auto.

Послато: 12 Јун 2016, 22:11
од Шће
Јбг, тад никако нисам могао да се искомбинујем за кеш... Супер што и од тебе чујем да је одличан ауто, углавном сам се информисао преко нета о њему јер нико близак није имао искуства с њим.

Послато: 14 Јун 2016, 23:33
од Denny
Шће пише:Јбг, тад никако нисам могао да се искомбинујем за кеш... Супер што и од тебе чујем да је одличан ауто, углавном сам се информисао преко нета о њему јер нико близак није имао искуства с њим.
Odličan je auto dok nešto ne rikne, a kad rikne najebao si, al ono baš.... Ja sam ganjao Senika, al ipak sam dodao još 500e i kupio pasat B5 2004, što bih i tebi preporučio. U prošlu subotu sam radio veliki servis na njega djelovi su me koštali 108e, i častio sam čovjeka 50e za ruke.

Na tom autu što ti mjerkaš je boljka zamajac i turbina. Reparacija turbine ti je najjeftinija 250e, o zamajcu da ne ričam....a ako ne odustaneš onda barem gledaj manje zlo i traži 1.5dci

Послато: 15 Јун 2016, 10:55
од Danijel_CH
Francuzima je generalno sve problem, a delovi skupi u k***c. Jeftiniji su delovi za BMW.

Послато: 15 Јун 2016, 12:51
од 100Dzointa
Yugo koral + krem enterijer = pussy magnet

Послато: 19 Јан 2017, 19:32
од Džajo5
Ford C-Max cca 2009/2010 dizel, ima neko iskustva?

Послато: 19 Јан 2017, 19:45
од Andrej
Bruka auto. Kolko para si spreman da das? Meni je od te klase ipak Pezo 3008 broj jedan. Verovatno je skuplji ali je najbolji definitivno.

Послато: 19 Јан 2017, 19:55
од Džajo5
Ne znam ni ja koliko para. Mislio sam negde oko 6k evra možda izvučem i do 7k, ali to bi već moralo nešto mnogo dobro da bude pa da idem to toliko.

3008 je već dosta skuplji, tek od 8k može tu da se nađe nešto solidno.

Forda već imam favorita LINK samo što moram da idem da vidim.

Nekako se plašim uzeti polovno novije godište jer je već puno elektronike i svakakvih sranja pa da ne bude da će sve redom crkavati.

Послато: 19 Јан 2017, 23:53
од Tik'al
Samo Škoda